9:e april skärtorsdag. Otto & Ottilia

Det är tråkigt väder idag för det regnar men det är ju ganska varmt ute iaf. Förra veckan så sprang min katt bort och när han varit borta några dagar så trodde jag att något hänt honom så han var död för han brukar aldrig vara hemmifrån, men så igår när jag och syrran var ute på gården och påskpyntade buskarna så dök han plötsligt upp! Jag blev så glad så jag började gråta.

Ikväll ska jag jobba några timmar men jag har lyckats fått semester påskhelgen så sen är jag ledig till nästa torsdag =) Ikväll kommer älsklingen hem oxå så då är vi lediga 4 dagar tillsammans, det ser jag fram emot!!

Just nu så är jag hemma hos mor och far men jag ska nog snart åka hem och greja lite innan jag ska jobba ikväll så vi har det fint hemma i påsk. Jag köpte en påsklilja och satte på vardagsrumsbordet igår och den lyste upp hela rummet tycker jag.

Nehe man kanske ska ta sej en kaffekopp nu då innan man ska göra något vettigt =)


Kommentarer
Postat av: vifsla

Åhh fjant är hemma igen! Underbart!

2009-04-10 @ 16:06:49
URL: http://www.vifsla.blogspot.com
Postat av: Smulan

Nää men nu är det dags för en uppdateringa va?! Det är så lite ny läsning här när man kikar in Kram

2009-05-22 @ 11:53:21
URL: http://smulansscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0