Hem till byn

Just nu så är jag hemma hos syrran och vi har käkat tacos ikväll, det var riktigt gott! Jag kommer inte ihåg sist jag käkade det så det var på tiden.
Annars så håller jag på och flytta för fullt och inte till huset jag väntat på att ska bli renoverat i 4 år utan jag flyttar hem till min kära hemby igen. Ja så är det, jag tröttnade helt enkelt på drömmen som aldrig slog in för att saker och ting gick inte i den takt jag ville att det skulle göra och så en massa andra orsaker som också är anledningen. Jag kan nämna en detalj och det är boendet jag hade som var en aningen trångt och det kräver starkt psyke kan jag säga! Sen kände jag mej väldigt trängd, instängd och oönskad men det berodde absolut inte på Lars utan vissa människor han hade runt sej som jag inte stod ut med för att det var så storkäfftade, ouppfostrade och nyfikna så man kunde kräkas!
Lars är fortfarande världens bästa kille och vi har mkt god kontakt med varandra och det uppskattar jag! Jag saknar han på många olika sätt men kärleken svalnade och den kändes inte besvarad så då blev det som det blev.
Men jag lever och mår bra, livet fick en ny gnista när jag fann min nya man :) Han heter Micko och är 39 år. Mitt hjärta slår dubbla slag just nu för jag är upp över öronen förälskad i denna karl!!
Så om 6 dagar flyttar vi in i vårat nya hus som består av 5 rum och kök, garage, uthus och stor gård :) Det behövs om vi ska få plats med alla kidsen, tillsammans har vi 5 (!) men alla är inte på heltid om ni förstår vad jag menar.
Viktoria har börjat i skolan här nu och hon verkar stortrivas! Hon känner ju redan barnen sen vi bodde här förut så det var inga problem.
Linus är hos sin pappa nu men kommer till mej imorn och det ska bli så mysigt för det känns som det är evigheter sen jag nussade på honom, dvs igår :)
Nu ska jag knalla en trappa upp och nussa på min karl och bara vara allmänt nykär och sova som en prinsessa, som jag förtjänar som Micko skulle ha sagt <3

Kommentarer
Postat av: Elenore

Nej men oj här har det hänt grejer. Hoppas du får det bra på hemmaplan nu då! Kram gumman!

2008-09-25 @ 08:31:40
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: kusin

haha..det blir sjukan igen nu då?

Lycka till:) Vem är micko? känner inte igen namnet...kraamiz

2008-09-26 @ 08:59:40
Postat av: Linda

Skönt att vara hemma i Särne igen!

Bara ni kommit i ordning lite ska låna s80n och komma upp och ta en cigg med dej.

2008-09-27 @ 17:14:42
URL: http://vifsla.blogspot.com
Postat av: therese

nu så har jag också tagit mig till en dator och blivit uppdaterad =) låter ju underbart alltihop, och jag hoppas ni får de bra =)

2008-09-29 @ 18:06:00
URL: http://tyttan.blogg.se/
Postat av: Helena

Gumman! Vad skönt att saker och ting ordnar sej til slut! De e säkert många i Särna som saknat dej med... Stora kramar!

2008-09-30 @ 14:40:18
URL: http://tjolbompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0