Lördag 18 okt. Lukas

Idag så kommer min älskling hem! Äntligen har denna långa ensamma vecka fått ett slut =)
Igår skurade jag varenda mm inne på toaletten på nedervåningen. Killen som bott i huset innan oss har inte ens dammsugit när han drog så det är rätt mkt snusk överallt kan jag säga! Sen har jag torkat ur endel fönster och fått upp lite blommor, så nu ser det ut som att någon flyttat in iaf.
Idag har jag hittat en säck med kläder som jag inte använt på 3 år, det var ett trevligt fynd så nu har jag tvättat 2 maskiner.
Nu ska jag iväg till jobbet och vara där till 21:30 och när jag kommer hem så är min karl hemma och väntar på mej =)
Nästa vecka så är jag edig några dagar så då hoppas jag att det händer grejer!

Kommentarer
Postat av: sisen

Hej hopp !



Vart i Särna är det ni bor ? :)

Du får ta å fota lite och visa lite bilder på det nya. :D

Fortsatt trevlig helg !

/ Anna

2008-10-18 @ 16:58:32
URL: http://metrobloggen.se/sis
Postat av: Linda

Kom hit nu! Det finns nybakat.. :-)

2008-10-19 @ 01:44:52
URL: http://vifsla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0