Jobbar & plockar

Mitt liv består just nu av att jobba, plocka saker och ta hand om barnen så det är därför det inte blir så mkt uppdatering här. Sen är ju fortfarande min egen dator trasig så det blir inga bilder än så länge. Men nu har jag flyttat internet och så har jag hittat en som är datakunnig så kanske det blir en egen dator snart.
Jag har nyss slutat jobbet nu så jag är hemma hos Mor och Far och ska hämta hem barnen.
Hemma så ska jag plocka med lite kläder, saker och försöka få in några fler möbler för i helgen får vi besök så jag tänkte vi skulle få en säng till och min gamla skitfula gröna soffa som får duga att sitta i så länge, men den är skön iaf ;)
Köksskåpen är det ff 2 kvar att måla. Dom har varit mörkblå invändigt förut så jag måste måla dem 3 ggr kanske 4 eventuellt och det är drygt, men det blir bra! Sen har vi fått tag i färg till listerna men det blir nog inte förän nästa vecka vi ska måla dom för i helgen har vi redan fullt upp.
Imorn jobbar jag dubbeltur och det suger men det är ju pengar det med. Föresten så var det 2 tanter idag som berömde mej för min arbetsinsatts och det är väldigt kul tycker jag!
Nu ska jag ta mej en kaffetår med Far och sen ska han hjälpa mej att köra sängen och soffan så vi får det på plats.
Jag återkommer en annan dag och svarar på kommentarer sen hoppas jag att jag ska få in nån bild på huset!
Jo just föresten! Igår var jag i Mora och shoppade nya skjortor till Micko. En mörklila och en vinröd sen köpte jag ett par finskor till han och lite presenter till Isak för han har fyllt år så vi ska fira han i helgen.
Jag har en klänning som är svart och mörklila som jag tänkte ha så då matchar vi varandra, är det inte gulligt så säg! ;)

Kommentarer
Postat av: Elenore

Så sött så!! Vill ju naturligtvis se bildbevis på det matchande paret sen ;-)

2008-10-23 @ 22:33:43
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vart har du tagit vägen då? Saknar min morgonläsning :) Hoppas allt går bra för er i Särna och ni har det bra.

2008-11-10 @ 20:37:27
URL: http://rosenson.blogg.se/
Postat av: Linda

Men hallå!! Kom hem nu! Eller börja blogga!

2008-11-13 @ 11:14:01
URL: http://vifsla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0