Ljuva räkningar

För 3 minuter sedan kände jag mej rik och nu är jag fattig igen, så vad gör man? Jo, man lever på kärleken naturligtvis =)
Vad kul och se att det finns vänner kvar som är intresserade av om jag lever. Jag har oxå tänkt att ringa flera ggr men det blir lixom aldrig av. Men jag tänker på er iaf ;)
Nu har jag fått upp gardiner, julstjärnor och någon stackars duk lite här och var så det är faktiskt ganska mysigt hemma! Nu ber jag till gudarna att köket ska bli klart före jul och det verkar iaf som att vi ska hinna det. Jag har varit ledig mån-ons nu och då fick jag väldigt mkt gjort.
Igår kom Linus hem till oss och då firade vi hans namnsdag med marängswiss, det var ganska kladdigt men gott! När Linus hade hela händerna fulla med chokladsås så frågade Micko -Vart har du öronen då Linus? Här! svarade han och pekade glatt, sen kan ni kanske räkna ut själva hur han såg ut efter att han räknat upp alla kroppsdelar och pekat på dom *fniss*
Imorn jobbar jag dubbeltur, fy vad veckorna går fort. Jag har en dubbeltur på 5 veckor och jag tyckte att jag hade en sån nyss. Men sen är jag ledig lör-sön.
Annars så tror jag inte att det har hänt nått nytt den senaste tiden, allt knallar på som det ska och det är skönt.
Nu ska jag dricka en kopp kaffe med Mor och far innan vi ska åka hem med kidsen sen ska nog Micko få laga mat. Jag tror jag har lagat mat typ 3 ggr sen jag träffade honom för det har blivit hans område i hemmasyslorna.
Maten han lagar är gudomligt god jämförelsevis med mina tiominuters halvfabrikaträtter, sen är det ju helt ok att komma hem till dukat matbord när man jobbat och slitit hela dagen =)
Hej hopp allihopa och jag önskar er alla en trevlig första advent på söndag!!

Kommentarer
Postat av: vifsla

Annars finns det pulvermos och burkskinka!!

2008-11-28 @ 06:59:54
URL: http://www.vifsla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0