Tiden går

Jag satt och kollade på gammla inlägg i min blogg och konstaterade att det är 2 månader sen jag gjorde den här frisyren och när jag funderar på att göra något nytt så känns det som jag måste lugna mej ett slag för att jag nyss varit hos frissan. Det har jag iof nyss varit för att pigga upp färgen och topparna lite men nu så vill jag göra något annat. Jag vet iaf att jag vill ha rak lugg igen, är less på det snea nu som jag aldrig får fason på iaf.
Nu är då iaf alla kids hemma så nu medan dom är ute och leker så ska jag snygga till det i köket och fixa mellis som dom ska få äta i lekstugan idag sen ska nog jag med gå ut och greja lite, jag har inte varit ute så mkt som jag tänkte imorse för det blåser lite kallt men det verkar vara mer vindstilla nu.
Nehe nu måste jag göra ett ryck och ladda diskmaskinen och dra dammsugaren ett varv och så måste moppen fram så jag får bort alla mysiga dreggelfläckar här och var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0