Surhuve

är jag idag. Men nu då så har vi varit och fikat hos Svärmor och hälsat på Lars Mormor, jag har bara gett bort blommor idag och inte fått några själv, eller jo, jag fick en maskros utav Viktoria.
Viktoria har haft en av sina nya klänningar på sej idag och så har vi varit på östäng där hon fått köpa glass, godis och så har hon fått en barbieklänning. Då tror man som förälder att det ska bli en toppendag när man lyxar till det lite och allt är frid och fröjd men den slutade med att hon kladdade ner 2 uppsättningar med klänningar och kofftor, ritade bläck på sej, betedde sig illa och var uppkäfftig till både mej och Lars. Hon gjorde även saker som hon vet mkt väl att hon inte får och till slut så brast humöret på mej nu nyss och jag blev förbannad och rabblade upp alla elakheter hon hittat på med så nu är vi ledsna på varandra.
Jag får krupp och blir knäpp snart! Ska lägga mej och gråta till söms för det är det enda som kan lätta på trycket i min hjärna nu. Hur fan gör man för att barn ska göra det som dom lärt sig och inte tycka att det är roligt att retas tills dom får en utskällning? 
En maskros och en retsticka till dotter det var min present på Mors dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0