Kär och glad ;)

Som ni ser på rubriken på det tidigare inlägget så var jag ganska trött *hm* Ja ja, det bjuder jag på. Det var iaf Becky som var hit en sväng och när hon åkt så la jag mej och sov middag och Älsklingen fick se till att hemmet höll sej flytande under tiden jag snusade på soffan så när jag vaknade igen så var köket städat och barnen var klara att hoppa i säng *my love*
När jag vaknat igen så tog jag kontakt med några av brudisarna så Becky och Cilla har varit här nyss och fikat tillsammans med mej och pratat och fnissat. Linda jobbar ju tyvär, hoppas att vi hinner ses imorn eller nått ;)
Nu ska jag iaf hoppa i säng så jag är pigg och utvilad tills imorn för då blir det eventuellt en tur till Rättvik om jag har lyckan med mej i väder och vind.
God natt!
image170
Älskar dej så otroligt mycket och blir varm i hjärtat när jag tittar på dej älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Sweet :)

2008-05-04 @ 10:53:55
URL: http://luella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0