Kalasförberedelser.

Nu har jag tittat igenom listan och det är 21st som tackat ja till inbjudan, va roligt! Tänkte att jag ska ringa till de andra och höra om de bestämmt sej så man vet. Om man då räknar med 2hg potatissallad per person så måste det bli bra med 5kg ungefär. Jag  måste kanske köpa mera grillbriketter så jag är säker på att det räcker, det gör ju inget att det blir över för det blir garanterat använt i sommar, jag har skrapat ihop 4st grillar å vi blir typ 5 pers per grill eftersom att några inte ska äta och 5 köttbitar borde man få på en grill så att alla kan äta tillsammans.
Jag måste kolla hur många skålar jag har för jag tänkte att man kan sätta ut typ 3 skålar med potatis sallad och 3 skålar med sallad så behöver vi inte slåss om samma.
Sen måste jag kolla upp hur mkt stolar vi har egentligen, det ska jag göra lite senare idag. Jag och Lars har ju köpt en massa stolar vi brukar ha med på powermeet men jag kan inte komma på vart vi gjort av dem.
Nej nu ska jag gå och riva ur alla sängkläder för nu är mattan snart tvättad så får jag fundera lite mer senare.
Cilla kommer när hon slutat jobbet idag och hjälper till med alla saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0