Hej och välkommen!

Jaha..... nu då så har vi ätit mat och till efterätt så blev det jordgubbar med grädde *mums* Linus var inte så jätteimponerad av jordgubbarna och tyckte mest att dom var sura men efter han testat och spottat ut några ggr så klarade han av att tugga sen.
Jag har testat en visp från tupperware som jag fick igår och det tog 30 sekunder att vispa 2dl grädde till jorgubbarna *fränt* annars så har det väll inte hänt så mkt mer idag. Vi har hälsat på svärpäronen en sväng.
Idag så fick Lars ett brev från radiotjänst i Kiruna och vi kom överens om att vi ska anmäla TV-innehav. Ja jag vet att jag börjar bli en mega tönt, det måste ha med åldern att göra. Men med tanke på min tur så känns det som att om jag inte anmäler TV-innehav så kommer dom att komma på om några år hur länge vi haft våran boxer och vi blir återbetalningsskylldiga eller nått, det skulle inte förvåna mej! Det kostar ju "bara" 2032kr om året + att man ska betala boxern. Fan det börjar bli lyxigt att ha råd med att se på TV.
Nehe nu lär jag sätta i en ny cd-saga åt Viktoria och sen ska jag ringa brudisarna och höra om vi ska gå idag igen. Det är ju kanonväder idag så det ska bli skönt att ut lite!
Hej hopp gummisnopp, det där bevisar att jag är ingen kärring än ;)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Dom två första kommentarerna var halva men den tredje, var "hel":) fast de var "koma" med å allt:P Men tack för dom söta kommentarena:)

2008-05-06 @ 00:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0