9:e Maj, Fredag. Reidar & Reidun.

Idag är det europadagen, bara så att ni vet ;)
Jahopp, fredag idag och inga planer. Eller ja, jag ska vattna blommorna, tvätta, diska, laga mat och dra dammsugaren ett varv men annars så har jag inget annat inplanerat.
Viktoria har äntligen kommit på att det är härligt att vara ute, igår fick jag lov att tvinga ut henne i det underbara vädret och när hon väl kom ut så upptäckte hon att alla andra var ju med ute så då lekte hon med grannbarnen hela dagen. Idag har hon redan hunnit springa ut och sitter på trappen och spanar om det är någon mer som vaknat :)
Linus han snorar lite men det är väll sånt som hör till våren.
Nehe nu ska jag nog unna mej en yatzy innan jag ska göra någon nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0