4:e Maj, Söndag. Monika & Mona

Min svägerska har namnsdag idag *grattis*
Jaha idag eller imorse så blev jag inringd från jobbet så det var bara att ila iväg. Det blev alltså ingen marknad i Rättvik för min del men som både Lars och syrran sa: Det är bättre att tjäna pengar än att bränna pengar!
Nu har jag iaf kommit hem igen och vilat mej en stund, jag är så störande trött nu för tiden. Har känt mej helt slö nu i några dagar men det är väll säkert järnbrist eller nått.
Nu ska vi iaf åka till grillen och bränna lite pengar där ;) Jag orkar inte laga nån mat och för den delen så har jag inget snabblagat hemma just nu och jag ska då inte ställa mej och göra någon stek nu.
Nehe nu ska jag åka iväg och få tag i föda, sen ska jag nog höra av mej till brudisarna och höra om vi ska bränna lite fett ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0