3:e Maj, Lördag. John & Jane

Vad dagvill jag är, jag tror att det är tisdag idag för att jag var ut och festade i onsdags men almenackan säger då nå annat när jag stirrar på den!
Hur som helst så ska jag då på jobbet idag och det är en perfekt dag till att arbeta för det regnar som attan ute :)
Så jag har inget annat planerat idag.
Igår så städade jag lite hemma, drog dammsugaren ett varv och plockade lite. Viktoria hade en kompis hemma här så barnen lekte så fridfullt med varandra *härligt* På kvällen så träffade jag Anna och Jenny som kom hit och hälsade på lite *kul* sen åkte jag iväg till Becky för att vi skulle ut och gå jag, hon och Cilla. Men sen när jag kom fram så tyckte jag att det regnade så mkt så vi kunde vara inne och bara umgås istället :P Det var riktigt mysigt och underhållande, det var Indiana Jones på TV:n :D
Nehe nu ska jag ta ett sista glen i spegeln och sen ska jag dra på jobbet! *nice*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0