2:a Maj, Fredag. Filip & Filippa

Idag är man betydligt mkt piggare! Jag har duschat mej och Viktoria och laddat tvättmaskinen. Jag ska väll fortsätta att stöka på lite här inne men för en gångs skull så ser det faktist ganska bra ut så jag ska nog ägna mej åt att damma lite.
Det är ju rättviks marknad i helgen och jag hade velat dit men idag har inte Lars tid och sen är vädret så mulet, imorn ska jag jobba så vi får väll se om jag tar mej dit på söndag kanske och titta lite.
Idag ska Viktoria´s kompis komma hit och leka med henne.
Nu kom jag på att jag har väldigt mkt foton som jag skulle ha sorterat och satt in i album, får se om jag hinner det sen idag kanske.
Nej nu ska jag röra på mej och göra något vettigt, ska nog börja med att bädda sängen ;)

Det här är fågeln som Viktoria räddade från katten för 3 dagar sen, men jag hittade den död dagen efter så den klarade sej inte :-/
image168

Det här är skalbaggen som Linus undersökte för några dagar sedan.
image169

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0