25:e Maj, Söndag. Urban. Mors dag

Jaha, idag är det Mors dag. Min älskling har nog uppenbarligen glömt det eller så anser han inte att mammorna borde uppvaktas, vem fan vet.
Jag försökte väcka han nyss och höra om jag kunde följa Becky på crossbanan nu vid 10 men nej, jag skulle stanna hemma för han hade så mkt livsavgörande saker att göra här ute på gården och då kan han inte ha barnen. ? Han ligger ju för i helvete och sover? Va fan ska jag behöva sitta här för då?
Nu ska jag åka på crossbanan och sen ska jag ner på byn och fixa blommor till hans sida av släkten så dom blir nöjda över sin gosse som ligger i sängen och trynar och tänker på sej själv.
Fan vad övergiven jag känner mej av min så kallade älskling ibland!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Han har nog glömt :/ Tycker inte killar har såmycket koll på datum o sånt.

2008-05-25 @ 13:11:07
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0