24:e Maj, Lördag. Ivan & Vanja

Igår så var jag hemma hos mina föräldrar och hjälpte dem att städa innan Mamma fyller 60 år på Måndag. På kvällen sen så åkte jag hem igen.
Nu så har jag duschat och klätt på både mej och barnen, Lars står i duschen. Vi håller på och ställer oss iordning för vi ska kidnappa min Mamma till Orsa Björnpark idag :) Förhoppningsvis kommer det bli en toppendag med hela familjen utom brorsan i Tyskland då men jag ska skicka bilder till honom sen så han får se!
Nu måste jag hitta på en lösning i köket med stolarna för nu klättrar Linus ända upp på bordet och tar alla saker jag har där. Jag får inte platts med att lägga dom ner heller... Jaja, jag kommer nog på nått.
Nu ska jag packa lite nödvändiga saker och få ut familjen i bilen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag!

2008-05-24 @ 09:29:48
URL: http://ampele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0