21:a Maj, Onsdag. Konstantin & Conny

Sista dagen på inskolningen nu, det känns rätt ok. Jag hittar ingenstans i koridoren och har ingen direkt koll på papper och sånt men det kommer nog av sig självt med tiden skulle jag tro.
Jag gör bort mej och är lite klantig ibland men det bjuder jag på. Telefonen ringde igår så jag svarade och det var en kvinna som presenterade sitt namn och frågade saker om en omsorgstagare, när frågorna började komma till sjukdomstillstånd och medicin så tänkte jag hänvisa till sjuksköterska eller doktor men då slog det mej sen att det är ju sjuksköterskan jag pratar med som vill veta saker om patienterna :) Som tur var så hann jag aldrig hänvisa henne vidare men hon lär ju tycka att jag är en väldigt pedagogisk och sävlig människa *pinsamt* men jag kan ju inte hålla koll på vad alla sköterskor heter när alla jag träffar på Tallbacken är nya ansikten!
Jaha nu är det dax att sätta sej i skrotbilen och brumma iväg, hoppas att den fungerar idag med.

Jag badade katten här om dagen och här står han på bänken och blåser sej torr med hårtorken :) Han är för söt våran fina misse! eller hur?
image187

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0