1:a Maj, Torsdag. Valborg

Skapligt rolig kväll det var igår! Vi grillade och det var smällgott :D Ett helt gäng med vänner och tillsammans så sjöng vi, dansade, stimmade, skojade och var allmänt roliga tillsammans :)
Slänger in nån bild så får ni se hur glada vi var ;)

image156
Peter och Linda

image157
Becky och David *hånglisar*

image158
Brasan uppe på Klitten

image159
Vi träffade på mitt ex Micke, han följde med oss och bjöd brudisarna på dricka på Caféet *tackar och niger*

image160
Det blev Jäger och orgasm vi beställde

image161
Så här ser man ut när man svept en Jäger

image162
David skjutsade oss överallt :) *toppen*

image163
En hel del snuskprat naturligtvis :D

image164
Sång *vackert*

image165
Dans

image166
Tokerier hela tiden *skitkul*

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder. Eller föresten ni kan ju få se dagens outfit eller snarare dagens utseende så förstår ni kanske varför jag inte orkar sitta här mera nu. Jag måste få mat i mej, blir grillat idag med!
image167
Svar: Ja, det var värt det. En kung kväll helt enkelt och lite huvudvärk har väll ingen dött av ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej
Kan du maila glasögonbilden till mej?
Fy fan vilken kul kväll och jag lärde mej något oxå, aldrig mer dricka jäger!

2008-05-01 @ 20:39:19
URL: http://vifsla.blogspot.com
Postat av: Wysteriia

roliga bilder :D

Jag köpte ingen foundation idag men ska kolla imorgon, får se om jag hittar något bra ;)

2008-05-02 @ 19:10:02
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Anna

Ni såg ut att ha haft kul :D Alltid lika kul att titta på fyllebilder haha :D

2008-05-04 @ 10:53:29
URL: http://luella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0