15:e Maj, Torsdag. Sofia & Sonja.

Idag mår jag bra igen! Jag har hoppat ur deppet nu :) Det jobbiga är att man får så lite gjort när man har såna skitdagar när man deppar men igår så var jag iaf till Mora och handlade partytält, tallrikar, grillkol,  bestick, duk och en massa kraffs till vårat kalas. Jag har besiktat bilen med och tro det eller ej så gick den igenom fastän det känns som att den ska rasa isär vilken sekund som helst.
På kvällen så var jag iväg och klippte och färgade håret och jag blev väldigt nöjd! Samma frilla som jag har haft ett tag nu. Sen drog jag hem till Becky och pratade av mej mina bekymmer och så gick vi en sväng. Tack mina underbara vänner för att ni finns!!
Idag min kära vänner så ska jag först åka till Falun och lämna Viktoria hos sin Pappa och sen när jag kommit hem så ska jag packa om bilen och sticka till särna och hoppa på en buss som går till ULLARED! Jag älskar det stället!
Sen ska det shoppas så det bränner i fötterna på kvällen och då ska vi gå på restaurang och äta plankstek och dricka vin *mmm* Den här gången så ska jag åka med en av mina syrror och det ska bli så roligt och mysigt!
Därför kommer jag inte att blogga på ett tag, på söndag kommer jag åt datorn för då är jag hemma igen.
Nu måste jag ställa iordning mina barn. Linus ska upp till Farmor och Farfar snart.
Ni får ha en underbar helg allihopa och kram till er!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag vill också hjälpa. Men det kanske får bli en annan månad när inte mina böter ska betalas *ehm* :S Jag spenderar mina pengar på så vettiga saker känner jag! ;)

2008-05-15 @ 09:31:56
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Cilla

Hur ska vi överleva utan dig på våra promenader? du kommer ju vara borta skitlänge juu! Du får ha det så kul i Ullared:)

2008-05-15 @ 12:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0