11:e Maj, Söndag. Märta och Märit

Fy vad jag sover länge på dagarna! Idag var klockan 20 över 9 innan jag masade mej ur sängen :/ Jag hoppas att jag är piggare imorn för då är det dagis igen så man lär upp i tid.
Just nu så sitter jag och väntar på Becky hon kommer snart och då ska vi promenera upp på klitten. Skönt att börja dagen med en promenad!
Viktoria tittar på disneydags och Linus gör allt för att få uppmärksammhet av Pappa. Linus är förkyld och lite extra kinkig just nu.
Själv ska jag skynda mej att dricka ur kaffen inna jag ska gå.
När jag kommit hem igen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska duscha och tvätta men sen ska jag nog försöka vara ute och räffsa lite kottar. Jag måste få bort alla kottar nu innan det blir dax att klippa gräset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0