Striptease på DÅLIGA Idregården!

Det blev inte så att jag följde med jaktlaget på fest utan jag fick till min syster att skjutsa mej på Idre istället för där var det striptease på Idregården. Det låter kanske som en rolig grej och det var det väll med, fast deras grymt dåliga service förstörde hela kvällen.
Det började redan när jag kom, jag beställde en white russian och den innehåller ju bl.a kahlua. Det var en kille som stod och log lite nervöst i baren som tog emot min beställning, han kollar på en lista hur man blandar drinken och går fram och tillbaka med en och en flaska och ska blanda till drinken. När jag sitter och studerar vad fan han sysslar med så ser det ut som att han häller i något rött? Det ska inte finnas något rött i den så jag blev lite fundersam. När han väl var färdig och jag fick smaka på den så smakade den skit! Det var totalt osväljbart! Jag bad om att få läsa på drinklistan och konstaterade att drinken under innehöll passoa så han lyckades troligtvis läsa fel.... Tråkigt för honom att stöta på en kräsen fräskorv som mej.
Jag pratade med en annan kille i baren och bad om att få en ny drink, han smakade den jag hade och hällde omedelbart ut den med rynkad näsa och blandade en ny fast den gången tog jag en screaming orgasm och den var kalasgod!
Kvällen gick vidare och det var ganska så roligt med trevliga och dansglada turister, sen blev det striptease... äntligen tänkte vi! Men vilken besvikelse!
Det var en nervöst leende pojke som stod på scenen och jag kan rekomendera honom att byta yrke. Han såg visserligen bra ut men han hade en manlig utstrålning som var = noll. Tjejerna klappade väll lite i händerna när han slitit av sig kläderna och stod och juckade med en blå elefantskalle på snoppen men för mej kändes det nästan som barnarov att titta på honom så larvig som han såg ut.
Tjejen som strippade däremot hon gjorde en riktigt BRA show! Jag ångrar mej att jag inte hade kameran med mej så hade ni fått se hur grymma kläder och moves hon hade. Men jag visste ju inte när jag gick ut igår att jag skulle hamna på Idre.
När vi sedan bestämmde oss för att vi skulle åka hem så ville jag ha mat först så jag går till baren och ska beställa och dom hade ingen mat att sälja?? Vilket DÅLIGT skitställe! Kan inte blanda drinkar och inte ens servera lite käk åt kunderna? Ska det vara så jävla svårt att ställa i ordning och sälja typ en toast eller nått? och föresten så spelade DJ Simon eller vad han heter så man fick öronskav.
Nej fy vad dåligt Idregården är! Rekomenderas inte!
Hur som helst så när vi kommit hem igen så fick jag käk med syrran, det var någon pastarätt med kräftstjärtar till, det var jättegott! Tur att jag fick en toppenkväll tillsammns med henne!
Det blev en ganska tidig kväll, var väll hemma vid halv 3 typ så jag är ganska så pigg idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0