Spackel

Idag har varit en skitbra dag! På eftermiddagen så fick Linus vara hos Farmor och Jag, Lars och Farfar har varit ute i huset och grejat.
Jag har varit på övervåningen och spacklat väggarna i barnens rum och det är nästan färdigt, det är "bara" en jättevägg kvar och så är det muren som ska grejas. Det har gått riktigt bra åt mej så jag ska fortsätta imorn hade jag tänkt.
Sen bjöd farmor oss på mat och det är ju kalas när man slipper tänka på matlagning varje dag :)
Nu sover Linus så jag och Lars sitter här vid bordet och pratar lite, jag håller på och berätta för honom om bloggarnas spännande värld ;)
Så fort tvättmaskinen är klar nu så ska vi sova så vi är rejält utvilade till morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Härligt att det rör på sig med huset! Tänk vad kul när ni kan börja välja tapeter, tapetsera och greja

2008-03-10 @ 13:55:52
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0