Nostalgi!

Igår så skottade jag och syrran fram dörren till våra föräldrars uthus och det var ett grovgöra! Dörren var nämligen täckt till hälften med snö som skulle bort innan vi tog oss in.

Väl där inne så hittade vi mkt roligt bl.a våra gammla leksaker, skolböcker, brev, frimärkssammlingen, bokmärken, serietidningar, spel och massor med flera saker.

Igår när barnen lagt sig så spelade vi "Nya Bondespelet" som vi hittade igen i våra gammla saker och attans vad roligt det var! Jag vann :)
Syrran hittade ett gammalt kasettband där hon och hennes kompis spelat in sej själva när dom sjunger till bl.a Roxet. Till mej själv hittade jag ett band där jag spelat in onkel konkel *hehe*

Idag så har jag sysselsatt mej med att fota mina gammla skolböcker men batterierna tog slut i kameran så jag måste iväg och köpa nya.
Det är väll vad som händer här just nu. Måste åka och handla nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0