Måste göra ngt vettigt

Jag har hittat en massa roliga tävlingar så jag hoppas att jag får vinna nått nu då ;) Än så länge har jag aldrig vunnit ngt i nån bloggtävling, men vem vet kanske det händer!
Nu aldeles nyss så hittade jag en tävling om en nu design hos Elin Hansson och den vinsten skulle jag verkligen behöva ha! För min blogg är ju inte allt för vacker, så är det att ha hatkärlek till datorer.
Nu måste jag försöka fortsätta att greja här inne innan vi ska dra iväg till Falun.
Jag ska springa in på en affär i Mora lite snabbt och kolla om det finns något nytt köksbord till oss. Jag vill ha ett nytt nu! Men allt tar ju sådan tid jämt, men så är det väll.
Nehe nu ska blommorna få vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0