Let´s dance

Jaha nu har jag avslutat dagen med att titta på let´s dance och jag är en smula nöjd med att Tony och Annika gick vidare måste jag säga =)
Ni vill ha bildbevis på nya frillan ja, nja jag ska se vad jag kan göra åt saken imorn. Jag tycker själv att det vart så j*kla bra! Men jag ser inte lika bra ut på bild som håret gör :/ Jag ska göra ett försök får vi se.
Annars så sitter jag en hel del och glor på tradera nu för tiden, jag måste få tag i lite nygammla kläder till garderoben. Som läget ser ut just nu så har jag 2 par jeans och det börjar kännas liiite tjatigt. Inte är dom snygga längre heller, dom hänger som surdegar efter benen.
Jag har fått mina nya ljuslyktor från partylite idag och dom är så fina! Har suttit med min älskling och myst vid TV:n ikväll i skenet av de vackra ljusen. Men nu är det slut med gulleriet för nu har han somnat...
Jaha jag kan väll avsluta den här dagen med ett leende för det har varit en bra dag!
Imorn då ska jag slå in paket till min sötfis som ligger på soffan och gör skäl för namnet ;)
Drömm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0