Inte nå nytt

Allt är som vanligt jag har farit runt som en tok här hemma och "städat" så nu ser det värre ut än nånsin :) Men det är väldigt rent och fint i de flesta av skåpen, det finns ingen tvätt och alla viktiga papper är sorterade och på platts i sina pärmar.
Ikväll har jag varit på körövning och det gick ganska bra att sjunga ikväll och framförallt så var det väldigt roligt!
När jag var färdig i kyrkan så for jag hem till Camilla och drack te och myste.
Imorn så ska städningen fortsätta och förhoppningsvis bli klar, men nu är det ju bara lite plock kvar och sen dammsugning och skura.
Sen är jag något lycklig över att vi har fått hem en diskmaskin och köket ska börja att instaleras *wii* men det kan ju ta tid så det dröjer nog innan det blir nya bilder på bygget.
Jag kan inte låta bli att dagdrömma om hur fint vårat lilla röda hus kommer att bli när det blir klart! Jag har redan köpt alla gardinstänger och så brukar jag sysselsätta mej med att titta efter nya gardiner ibland när jag får tid *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0