Ge mej ett liv.nu

Kan inte blogga idag eftersom jag är förbjuden att uttrycka mina jobbiga kännslor ofentligt. Så istället ska jag sitta här ensammen och ha tråkigt i väntan på att jobbet ska börja.
Det är sådana här ggr jag inte kan låta bli att tänka: Vad håller jag på med? Är det meningen att jag ska sitta och tycka synd om mej själv när jag äntligen har egentid som jag kan göra en massa roligt på?
Nej det är nog snart dax att jag skaffar mej ett liv, ett ROLIGT liv utan en massa tråkiga jåmstôrer överallt!
Till att börja med så ska jag ställa mej på trappen och röka, för jag är ju vuxen och bestämmer över mej själv, eller? Få se hur var det nu?
BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0