Ändrade planer

Det blir inget spacklande idag, jobbet ringde och undrade om jag kunde börja kl 14 och det kunde jag :) Då har jag skrapat ihop 3 arbetsdagar den här månaden, alltid nått!
Jag tycker att det flyter på riktigt bra på jobbet nu faktiskt och så är det ju spännande med nya arbetskamrater. Föresten så var jag och hälsade på mitt jobb där jag har min tjänst i särna när jag var där sist och då fick jag födelsepresent till Linus, vad söta dom är! Så nu har jag skrivit ett kort och tackat som jag skickat till dom.
Jag skulle ha varit ner på byn idag och fått tag i en blommkvast för Lars Morfar fyller år idag.
Det känns inte så upplyftande att behöva öppna ytterdörren idag för det regnar jättemkt ute. Det är 2,6+ grader så jag hoppas att det tinar rejält nu så inte allt det här vattnet fryser för då kommer någon att slå ihjäl sig här ute.
Nehe då kanske man ska ta och borsta tänderna och håret och klä på sig osv.
Ni får ha en bra dag allihopa ;)

Kommentarer
Postat av: therese

Jag håller med =)

2008-03-10 @ 11:08:33
URL: http://heltrubbad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0