9:e Mars, Söndag. Torbjörn 8 Torleif.

Idag så ska jag följa med Lars ut till huset. Vi har fått in el nu så att det är ljus och värme inne där, så nu är det dax att börja spackla och greja med väggarna :) Det börjar kännas nära nu!
Linus han ska vara hos Farmor idag och mysa med henne.
Det är lite tråkigt väder ute idag, molnigt och 4,3+ grader ute. Men nu regnar det iaf inte, det har det gjort hela natten nästan så nu är det blankis ute på gården igen. Men nu står det inte på förän grusvägen har tinat fram så då ska man få härlig lera att klampa runt i. Underbart med vår ;)
Nu ska jag packa i ordning familjen och gå ut!

 
Mina favoriter! och så naturligtvis katten med ;)

Kommentarer
Postat av: Smulan

Jättefina foton! Ååå mosters gullungar, kan aldrig se mig mätt på dem, snuttisarna!

2008-03-10 @ 13:54:46
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0