6:e Mars, Torsdag. Ebba & Ebbe

Solen skiner idag men tyvär så har jag inga planer på att vara utomhus. Jag ska packa åt Viktoria som ska åka till sin Pappa idag och så ska jag fortsätta att städa här hemma. Idag är det micron som ska skuras ur.
Jag är lite sur på mej själv för jag har lyckats att ha sönder en av mina fina blommkrukor så nu läcker den som ett såll. det är snart dax att plantera om alla blommor nu med, men det ska jag göra när backen är bar så jag kan sitta ute. Hade jag bott lite större så hade jag planterat frön nu!
Nej nu ska jag ställa mej i ordning till att börja med och sen fortsätta att skrubba här inne, det var en fröjd att sitta på en nyskurad toalett i morse kan jag säga ;)

image74

Julafton 92. Jag är 9 år gammal och sitter tillsammans med våran hund som hette Boy. Han var min livskamrat tills jag var 12 år. Vi gjorde mkt roligt tillsammans som t.ex när jag lekte att han var min häst. Då hade jag tagit utav mamma´s matt trasor och knutit ihop en sele till Boy och bundit fast den i en pulka jag hade. Han lyssnade på alla kommandon med :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-03-06 @ 09:25:39
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0