29:e Mars, Lördag. Jonas & Jens

Jaha, jag har nyss vaknat och gjort en gröt till älsklingen. Han ska ut och åka skoter med sina polare snart. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på med, om jag ska rensa lite skrot i badrumsskåpet idag kanske?? Nja, jag får se sen vad jag ska hitta på med.
Jag skulle egentligen ha sorterat alla grejor i skafferiet, men jag har ingen lust alls. Jag har ett ganska stort skafferi och nu går det inte att hitta nånting där uti ;)
På eftermiddagen så ska jag iaf jobba. Jag har skrapat ihop 8 dagar den här månaden, det känns bra! Kul att få lite pengar till sommaren :)
Nej nu ska jag surfa vidare och se om jag hittar nått kul att läsa innan jag måste göra någon nytta och så ska Linus ha mellis nu. Föresten så är det melodikrysset idag, jag ska föröka att inte missa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0