27:e mars Rudolf & Ralf

Vad jag är förbannad på försäkringskassan just nu! Dom kan ju aldrig sköta sitt jobb rätt nån gång, jag ska ha pengar av dom idag och det har jag ju inte fått. Dom verkar inte fatta att man har räkningar som man ska ut med. Det är nackdelen med att vara mammaledig!
Idag har Ralf namnsdag, jag ville att Linus skulle heta Ralf men Lars vägrade i sten så då vart det Linus ist :)
Idag så ska jag packa åt Viktoria och sen så ska vi skjutsa henne till hennes Pappa så det blir en tripp till Falun idag. Jag hade väll tänkt att man eventuellt skulle kunna handla nått där nere men det tyckte inte försäkringskassan.
Nej nu måste jag få i mej kaffen så jag blir som folk, sen ska jag ringa föräkringskassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0