26:e Mars, Onsdag. Emanuel

Jobbet gick galant igår, det är då det är kul att jobba!
Idag känner jag mej lite seg men jag har fått igång diskmaskinen och tvättmaskinen iaf så det är ju några framsteg. Idag ska vi och hälsa på Camilla. Viktoria ville häldre åka till sin kompis så jag tänkte försöka att hinna med båda delarna om det går.
Hemma blir det nog inge mer gjort än disken och tvätten. Som vanligt så sitter jag bara och väntar på att posten ska komma med paket :) Igår fick jag ett par diesel jeans som är mörkblå med lite nötning fram och dom är skitsnygga! Dom satt bra oxå så det enda jag önskar nu är att påsen på magen försvinner till sommarn!
Viktoria håller på och pysslar och Linus har tagit sej in i skafferiet. Linus ska få bada idag då blir han glad, det är det bästa han vet!
Nehe, nu har jag inget mer att skriva om så jag lär väll försöka rädda varorna jag har i skafferiet innan de har beblandat sig med leksakerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0