21:a Mars, Långfredag. Bengt

Idag fyller Lars 27 år! Grattis till min älskling ;)
Jag är på väg till jobbet och det blåser och snöar ute :( Kul påskväder inte.
Jag ska jobba till 2 idag och sen är det kalas här hemma. Mellan gästerna är här och fikar så måste jag packa färdigt tills imorn för då ska vi till Nysätern vid vedungen. Hoppas på finare väder då! Det är meningen att vi ska åka skoter, grilla och umgås. Men vi kommer ju att vara vid Pappa´s sommarstuga han har där och den blir varm och skön när man eldar i kamin och det är inte så dumt att vara där inne heller och lyssna på när elden sprakar *mysigt*
Viktoria var påsk kärring igår och jag tog några vackra bilder, ska se sen idag om jag hinner ladda upp dom :)
Nu måste jag åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0