18:e Mars, Tisdag. Edvard & Edmund

Tisdag idag och jag har inte hunnit mer än att ställa iordning barnen, fixat frukost, duscha och skjutsat på dagis. Sen har jag pratat i telefon resten av förmiddagen :) Men det kan vara rätt kul ibland!
Nu ska jag städa och damma av mitt databord, det är överfullt av papper och prylar med en cm damm på så det är välbehövligt sen ska jag tvätta en maskin med kläder och sen ser man botten på min tvättkorg *härligt*
Sen måste jag fundera ut en present åt min söta systerson som fyller år snart och vi ska ju träffa honom på lördag. Han fyller 2 år den 25:e, stora killen ;)
Jag väntar på posten idag så jag blir nipprig snart, jag har en massa paket med kläder som är på ingång och det ska bli så spännade och se om det passar!!! Hoppas att det kommer idag nu då.
Nehe då lär jag sätta igång nu om det ska hända nått!

Föresten jag måste tillägga: Tack! För att det finns snälla och trevliga människor, ni är underbara i mina ögon och det betyder mkt för mej att jag har er! :)

Kommentarer
Postat av: Linda L

Tack för det asroliga påskkortet =) och din frisyr är verkligen skitsnygg!

2008-03-18 @ 18:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0