13:e Mars, Torsdag. Greger

Vilka underbara barn jag har! Linus somnade tillslut igår han med sen har båda sovit hela natten och vaknade vid 8 (!) imorse :) Linus vaknade inte förän Viktoria kom tassande och då satte hon sig på golvet framför honom och sjöng och pratade med honom så han var jätteglad.
Som stolt Mamma så kunde jag ligga i lugn och ro och studera de små underverken hur söta de är tillsammans.
Jag behövde inte kliva upp förän vid halv 9 och greja med frukost och blöjbyte. *semester*
Det som var ganska så pinsamt när jag skulle blanda vällingen var att när Lars åkte på jobbet imorse så låste inte han dörren, vilket jag trodde. När jag skulle gå ut i köket och blanda välling så gjorde jag det naken och hör hur ytterdörren öppnas...
Jag kände mej som en liten råtta instängd i ett hörn och jag hade ingenstans att ta skydd. Det var Svärfar som kom in så jag fick lov att ropa till honom att jag var naken så han stannade i hallen. Han skulle bara fråga om det gick bra om han kunde ta sin egen bil som jag lagt beslag på för hans andra har gått sönder och jag kunde ju inte neka han *hehe* Jaja, han slapp se mej naken iaf och det var ju huvudsaken, nu har jag morgonrocken på mej så nu är det fritt fram att hälsa på.
Usch egentligen så måste jag ha ut Lars i garaget och fixa min bil så den fungerar igen för nu har vi snart ingen fungerande bil på gården. Problemet är att han ska släpa alla grejer upp på motorklubben och då hjälper han andra mer än sig själv och projekt som normalt tar 2 dagar att göra tar helt plötsligt 2 veckor och jag står inte ut med att ha honom där så mkt.
Nu ska jag gå och duscha för ikväll så ska jag färga mitt hår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0