Underbart!

Nu har jag sprungit som en tok här hemma och sorterat saker, dammtorkat, diskat, tvättat, dammsugit och skurat. Det känns helt underbart att jag tagit mej i kragen och fått det fint här hemma så jag kan gå till jobbet med gott samvete imorn!
Jag glömde ju berätta om en skitfrän födelsedagspresent som jag fick utav systrarna Look Larsson och Håmos, det var en stor kappsäck som är packad med allt välbehövligt man måste ha när man passerat 25. Bl a så var det Tena lady, sprit, kondomer, duschmössa, fågelbok, kikare, kaffekoppar, karta, strumpor, salladsbestick och ja, en massa andra saker. Frän var den iaf!
Nu så ska lillgrabben få mat och så ska jag diska och hänga tvätt sen ska vi åka på affären och handla. När vi har ätit och Linus lagt sej så ska jag ut och gå med brudarna, tar jag mej ut i tid så kanske jag hinner njuta lite av solen idag ;)
Ja just ja, jag har beställt fotopåse till engångskamerorna nu! Vad spännande det ska bli att få korten sen :)
Jag måste bara skriva en gång till att jag är så nöjd med den här dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0