Underbara älskling!

Nu har jag jobbat färdigt så imorn är det ett kort skift och sen är jag ledig! Jag har ju mått pyton de senaste 2 dagarna över hur det ser ut här hemma och jag får inte energin att räcka till jobb, kids, mat, disk, städning, tvättning, papper, planering och allt som hör där till som jag så gärna vill få gjort före midsommar.
Jag fixade lite med tvätten och plockade bort saker som låg framme och lite sånt pyssel som jag hann med innan jag for till jobbet och tänkte att det får vara som det är.
Så nu har jag kommit hem och när jag öppnar dörren så ser jag att alla dörrar och skåp glänser i lägenheten, badrummet gnistrar och luktar rengöringsmedel, alla sängar är renbäddade och alla ytor är dammade.
Jag sitter här vid datorn nu och är nästan tårögd över hur fint databordet är när det är dammfritt!
Det är så underbart när älsklingen lyssnar på vad man säger och hur man känner och verkligen gör något åt situationen för att det ska bli bättre och att allt är lättare bara man hjälpsåt och sammarbetar!
Nu ska jag gå och sova som en prinsessa och vänta på min prins ;)
Jag älskar dej så mycket Lars!!


Kommentarer
Postat av: Elenore

Så underbart det låter. Några tips på hur jag ska få samma pli på min gubbe!? ;-)

2008-06-19 @ 22:56:19
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0