Sur? Hiss eller diss?

Jag försökte att ta några ego bilder på mej själv igår för jag vill ha en ny bild att lägga upp på bloggens framsida och på min användare på lunarstorm. Jag fotade massor med ggr och det var inte så enkelt som jag trodde att få till en bra bild men till slut så blev det 2 st som jag var nöjd med.
Nu hade jag bara det lilla problemet att jag kunde inte välja 1 av de 2 korten så jag bad Lars.
Direkt när han såg bilderna så sa han: Men vad sur du är! Det där kan du ju inte lägga ut som bild på dej själv, du ser ju helt onaturlig och sur ut!
Suck tänkte jag och la ner alla idéer om att lägga upp nya foton, men Lars lovade att han skulle hjälpa mej att fixa bättre, gladare bilder. Frågan är bara när han ska få tid att göra det?
Vad tycker ni? Hiss eller diss?



Kommentarer
Postat av: wooltiti

Jajjemän!! det är jag det, haha... Hur fasiken hittade du mej? haha... Allt är fin fint..Hur är det själv?? Barn och allt har du också..Jösses!! Åren har gått.. Du ser ju inte alls sur ut på korten..pojkar pfft...

2008-06-26 @ 12:17:53
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: wooltiti

Bor i Sälen (igen) med sambo och hund. Arbetslös just nu.Finns inte mycket jobb här på sommaren..

2008-06-26 @ 14:18:54
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Cilla

Låter ju ganska halvskönt att noppa tårna, skulle nog hellre vaxa;) Syns snart bruden!

2008-06-26 @ 16:08:13
Postat av: madelene

vilken fin blogg du har=)

2008-06-26 @ 16:41:19
URL: http://llundbeerg.blogg.se/
Postat av: Smulan

Korten är fina men du gör ju "fotominen" så du blir så olik dig. Dick sitter bredvid mej och jag frågade honom vad han tyckte om korten. Svaret blev -men vem är det? och han skämtade inte... Så du är nog rätt olik dig.Nu ringer du så puss o hej

2008-06-27 @ 21:07:16
Postat av: jayne

Hej

Jag tycker bilderna var fina!!

Ang sele...jag är inte för detta. Hade det i vagnen när mina barn var små, men de ville inte använda det utan "lärde" sig att istället stilla.

Jag vet att dte finna "oroliga" barn, jobbar sedan 20 år tillbaka på förskola, men jag tycker ändå inte att sele behövs. Jag bor i stan, bodde mitt i Malmö city när mina barn var små.

Det är 2 år mellan dem och när yngste kom så vägrade store sitta i vagn, han har ADHD, men... förstod att skulle han gå så fick han gå med mig..



MEN...man får ju tycka olika och dte är ju bra!!

Ha en bra dag

2008-06-28 @ 10:12:52
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0