Sågudden Särna

På kvällen igår så kom svärföräldrarna förbi och erbjöd sej att dom kunde vara barnvakt om det var så att jag och Lars ville ut, och de ville vi!
Lars var chaufför så vi drog iväg till Särna där vi först hälsade på Syrran & Dick. Vi drog vidare på en förfest och sen till parken där Sunrise spelade.
Vi hade jätteroligt och träffade mkt folk och jag dansade några ggr med ;)

Här är jag och Syrran innan vi gick på förfesten


Jag och Lars i parken. Lars fick blixten i ögonen ;)


Smulan & Lars


Smulan, Micke & Dick

Kommentarer
Postat av: Elenore

Åh tror du jag blir nå avundsjuk nu eller! Det är ju där man ska vara på midsommar ;-)

2008-06-23 @ 11:07:08
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0