Regn, regn och regn

Har varit en rätt jobbig dag på jobbet, men så kan det ju vara ibland.
Väl hemma så har det varit mysigt. Jag och Lars har gjort ett ryck här inne nu så bara vi dammsuger imorn så ser det ganska bra ut.
Ikväll så har vi grillat med Lajs & Roger, det var smaskens! Nu har Lars åkt till en kompis och hälsat på och jag är hemma med kidsen.
Det regnar som attan ute! Visserligen bra för blommorna bara det kommer rejält solsken på det här nu sen. Viktoria hade ju planterat 3 solrosor på dagis som jag planterade här hemma igår så nu hoppas vi på 4 fina solrosor i sommar för vi har ju satt en här hemma förut och den ser mkt lovande ut än så länge. Krassen börjar snart ringla sej uppför den fina klätterväggen som Lars gjort och då blir det nog riktigt fint!
Imorn hoppas jag att jag får sova länge :)
Nu ska jag ringa syrran och höra vad hon gör!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hade ju varit super om han hade kunnat kolla om han ändå är i närheten :P DOCK kan fotografen ljuga..han är nämligen allmänt störd ;) Men jag vill ju veta om jag hänger där eller inte. Skulle tydligen vara en bild med mig + 2 bilder till enligt fotogtafen.



Usch vilken pajjas! :)

2008-06-14 @ 22:58:56
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0