Kidsen & Morfar

Morfar har varit på besök idag och hämtat hem sin fyrhjuling. Vi drack kaffe och åt jordgubbar tillsammans och så busade han mest med barnen :)
Han är för go min Papps och barnen älskar när Morfar kommer! Jag har filmat dem tillsammans idag och det är riktigt roligt att kunna föreviga saker på det viset!
Sen har jag knäppt nån bild med så jag lägger upp 2 får ni se kidsen och Morfar
Här är Viktoria idag, Mamma´s fina tjej!


Morfar och Linus busar! Viktoria står och tittar på Lars tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Smulan

Vad härligt att se morfar med ungarna! Toria är jättefin i mosters outfit! Gullungar!

2008-06-11 @ 20:38:53
URL: http://smulansscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0