Kaffe

Nu känner jag att den här dagen är fulländad. Jag har läst det där om försäkringskassan och dragit ut blankett som jag fyllt i och skickat, fixat present åt syrran och skickat det med, handlat, diskat 2 maskiner + handdiskat, tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt, plockat, dammsugit, skurat, fixat mat och utfodrat den och ringt 3 viktiga sammtal.
Nu sitter jag och myser vid datorn med en kopp kaffe och barnen tittar på bolibompa :)
Lars har fixat min fars fyrhjuling idag och pappsen blev glad över den nyheten så han skulle komma och hälsa på någon dag, det är kul!
När jag skrivit färdigt så ska jag ringa brudisarna och höra om det är någon som vill följa mej och gå ikväll, då blir det 2 promenader idag *härligt* Ska bli riktigt kul att prata med brudarna med för nu är det jättelängesen vi träffades!
Vad nöjd jag är med att jag hunnit göra allt som jag planerade imorse, det enda jag hoppade över var att sminka mej, orkade inte göra mej snygg idag ;) Men annars så har jag fått mkt gjort. Nu är det bara en dag ledigt kvar sen ska jag jobba igen så imorn ska jag nog bara ta det lugnt hoppas jag! Eller föresten så skulle jag på banken idag men jag glömde ju att dom stänger 15 och jag var där 15:30 :/ Så jag ska väll försöka imorn igen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0