Halvlek

Nu har mer än halva den här dagen gått och jag har inte skurat kylskåpet än. Jag har bara plockat ur allt som inte ska vara kvar men skurningen väntar jag med tills Lars har kommit hem så får han hålla ett öga på Linus under tiden.

Viktoria har en kompis här hemma och just nu så tittar dom på Alfons Åberg tillsammans.

Däremot så har jag varit till banken idag och satt in pengarna jag fick i födelsedagspresent så nu ska jag gå in på internet banken och betala kameran.

Snart kommer älsklingen hem, åh vad jag längtar till Fredag, då ska jag och han åka till Mora helt själva och bara vara vi två *underbart*

Nu måste jag fundera ut nå kvällsmat!

Min vardagshjälte <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0