Funderar

Jag sitter och funderar över saker som jag måste göra innan vi ska åka iväg på torsdag, tänk om jag glömmer något, det gör jag säkert.
Idag har jag väll inte gjort några stordåd här hemma men jag har iaf börjat skriva en lista på nödvändiga saker som vi måste ha med oss och så har jag handlat blöjor och kattmat mm så att Linus och katten ska ha det bra här hemma med Farmor och Farfar när vi är borta.
Viktoria har varit hos en kompis och lekt hela eftermiddagen och Lars har dammsugit här hemma efter jag har plockat undan och städat lite och så har han fixat med bilen så den ska vara i ordning när vi åker.
Han skrubbade heltäckningsmattan i van igår och det var välbehövligt kan jag säga! Många gammla fyllor som hamnade i det skurvattnet så nu luktar det grönsåpa i bilen och det är såååå fint invändigt!! Jag ser fram emot att bo i van med min älskling i 3 nätter :)
Ikväll så har jag varit hem till Becky och hälsat på henne och Linda, småpratade lite och gick en liten runda. Linda har scrappat en bok om sej själv och där var jag oxå med på en sida :D Jag känner mej lite stolt över att mina vänner gillar mej för dom betyder mkt för mej! Älskar er!!
Åh jag skulle ha lagt mej egentligen men jag vill inte, jag ska hitta igen en låt som jag bara måste köpa när jag är i Västerås och så ska jag nog spela lite spel innan det är gonatt ;)
Imorn måste jag upp i tid för då ska jag på BVC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0