Fotboll

Ja idag är det tydligen en viktig match i fotboll för Sverige som min Pappa hade brottom hem att se 21:30. Själv är jag totalt ointresserad men det slog mej idag varför utbudet på barnkläder var så dåligt nere på Gekås när jag var där för alla baby boddysar var gula och blå med texten SVERIGE på och nu förstår jag varför!
Jag köpte en åt Linus och kom på att ikväll är en aldeles ypperlig kväll att gå och sova i den boddysen för då kanske Sverige vinner, för det vill jag även om jag är ointresserad :)
Här kommer våran lilla fotbollsmaskot ;)



Prinsen somnade skönt i klädseln :)

Kommentarer
Postat av: Smulan

Jag tror helt klart att det här var varför Sverige vann! Sötaste supportern nån har sett!

2008-06-11 @ 20:36:23
URL: http://smulansscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0