Dåliga blogg!

Sen jag fick den här nya plattformen eller vad det kallas så har det bara krånglat! Jag är inte alls nöjd och kan för det mesta bara tänka på fula ord när jag försöker ladda upp något eller kastta in ett inlägg i den här bloggen!!!
Igår skulle jag lägga upp ett inlägg om Linus nya fotbollsboddy men det var helt omöjligt att ladda upp bilderna och det har hänt flera ggr. Inlägget kom inte in förän idag och nu har det ju tappat poängen redan. Sen hackar det hela tiden, man är helt nervös för varje sidbyte för det kan stå error rätt som det är.....
Suck, jag tycker att det är tråkigt att bloggen ska vara så för då tappar man stinget. Förr tog det alltid 20 min för mej att blogga på morgonen och nu kan det ta över en timme för att inget fungerar.
Den gammla bloggen var mkt bättre!!!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Nä usch, jag kan inte ens blogga just nu för jag står i flyttkö aargh

2008-06-11 @ 20:37:36
URL: http://smulansscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0