26:e Juni, Torsdag. Rakel och Lea

Igårkvälls så åkte jag hem till Becky som vanligt :) Det blev ingen promenad för min del den här ggn men istället så follade jag mina nya jeans där eftersom Becky har en symaskin. Jag klippte av mina nya jeans igår för som vanligt så var dom för långa i benen och Becky fick spunk när hon fick syn på alla trådar som stack ut så då rev hon fram symaskinen och passade på att sy upp sina gardiner ;)
Linda kom ner till oss oxå och visade vad hon hade shoppat  i Mora igår, jag konstaterade då att jag måste införskaffa steps nu innan jag ska på semester.
Vad händer idag då?
Ja det kan man undra, jag ska iaf tvätta och så ska jag nog dammsuga och skura idag sen får det nog vara bra. Detta är den enda lediga dagen jag har den här veckan för sen jobbar jag hela helgen och eftersom solen lyser idag så ska vi naturligtvis vara ute på gården så mkt som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0