18:e Juni, Onsdag. Björn & Bjarne

Igår på kvällen så träffade jag brudarna. Vi var hemma hos Linda som öppnat sitt microbageri och bjöd oss på helt underbara chokladmuffinsar med mintglasyr och vackra dekorationer *mmm* Sen promenerade vi bort varenda liten kallori vi nyss satt i oss ;) Det blev mkt prat om allt möjligt som vanligt, hetaste ämnet just då var hundar, miljonärer och alkisar.
Dex har flyttat hem till sin Mamma igår, det var jättekul att få ha honom hemma och jag ser fram emot att han ska få komma fler ggr fast då vill jag vara ledig så jag får träffa honom mer!
Idag har jag jobbat 7-15 och sen när jag kom hem så hämtade jag posten och sållade igenom den. Svärmor bjöd på käk så jag har varit där nyss och smörjt kråset och när jag kom hem igen så var det bara att gräva ner sej i papper från försäkringskassan om vi ska få några pengar den här månaden. Papperen måste vara på postlådan före 17:30 så Lars är iväg nu och jag hoppas att han hann, men det gjorde han nog.
Nu ska jag ta mej lite kaffe sen måste jag sätta igång en tvättmaskin. När det är gjort så måste jag dammtorka, Linus fyller ju år på Lördag och jag jobbar torsdag och fredag så jag lär börja i någon ände nu om jag ska hinna. Jag har en massa små ställen fyllda med skitsaker som måste sorteras och slängas men jag får nog prioritera vilka högar som är akuta just nu om orken ska finnas kvar en längre period.
Jag måste nog svika mina brudar ikväll och pyssla här hemma istället, fast sammtidigt så hade det varit kul att träffa dem ikväll för imorn jobbar jag kväll så jag får sovmorgon. Äh vi får se hur långt jag hinner.
Nu ska jag dricka kaffen innan den blir kall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0