16:e Juni, Måndag. Axel & Axelina

Igår så var jag ute med kidsen hela dagen. Vi lekte tillsamans, var in till gammelmormor Anna och hälsade på och så grejade jag med lite ogräs och skrot på gården.
Lars har varit ute i stugan och knackat bort all lös putts på muren så vi kan ta dit en murare och få den fixad och så har han rivit byggställningen på baksidan och börjat riva den på långsidan så nu snart ser det riktigt bra ut utifrån.
På kvällen sen så for jag hem till Becky och där träffade jag Linda med. Linda har varit i sthlm i helgen och tittat på Dolly Parton och sen höll dom på att krocka mitt på gatan med Lars Winerbäck eller vad han heter. Det var väldigt roligt att höra vad dom gjort, jag ska nog släpa med Lars på en liknande resa nån gång :)
Jag tänkte visa lite bilder från gårdagen och när jag har laddat upp dom så måste jag ladda tvättmaskinen och diskmaskinen, det går nog fint att plocka här hemma idag för mina barn har disco i vardagsrummet och jag gillar att städa till musik ;)

Dom här tälten köpte jag till kidsen  på gekås men jag har inte fått upp dom förän igår ;) Det var ett väldigt bra köp för båda kidsen blev mkt glada och lekte tillsammans!


Här har min älskling varit och knackat igår. Det blir nog väldigt fint när den är färdig sen.


Här börjar det bildas ett kök.


Ställningen på baksidan är borta och allt skrot som hamnat på backen är undanröjt så nu är det fritt fram att växa för den syrén som finns där.


Den här ställningen rev han efter jag tagit bilden så nu snart kan jag nog börja gräva blommland hoppas jag :)


Framför barnens gungställning så har det legat en massa gammla plankor från gammla fasaden, det var högt gräs och en massa hallonbuskar mitt i gräsmattan. Det stod även en gammal toalettstod där som vi bytt ut inne i stugan. Men jag tog aldrig någon bild på det för det var inte så vackert.


Men nu har vi tagit bort allt skrot och rivit bort hallonbuskarna och klippt gräset så nu är det fint runt gungorna och lekstugan. Jag ska så lite nytt gräs bara där buskarna varit och plankorna legat så blir det fint!


Vi blir nog ute idag med då det är ganska så fint väder idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0